@ ONSDAG

Repaly-skorna
Idag var jag på shopping runda men mig själv :) tyvärr hade jag bara hundra kr med mig så det blev bara 2 nya linnen , men fina var dem... jag gick ändå runt och kollade på grejer jag kan tänka mig köpa någon annan dag...
jag gick in på feetfirst.. oh där stod dem...
Mina fina Repaly skor :( demjag förstörde när jag fyllde 18... jag blev nästan tår ögd. De är dem finaste skorna jag någonsin sätt.. usch vad jag älskar dem. Synd att mina aldrig mer kommer se ut sådär igen :(

Monster Jam 2008!
Nu har jag fixat det! Jag har skaffat jobb åt mig, Johanna och Denisa under Monster jam helgen i Göteborg! såå himla bäst jag är!!! ÅÅÅhh vad roligt vi kommer ha det! När jag berättade för Daniel H sa han att jag hade pratat om förra Monster Jam mer än SM-guldet! hah kanske kanske inte dem är ungefär lika stora :D

Facebook
Har Facebook blivit tråkigt?, jag tycker typ det :S inte lika kul att gå in och spela och chatta längre. MSN är det som gäller förtillfället. Men inget community som är så där speciellt jätte het just nu..
År 1999-2002
Var det Lunarstorm som gällde. Lunarstorm var det första communityt för de flesta.
År 2003-2006
Nu hade Playahead tagit STHLM med storm. Ingen satt vid töntiga Lunar längre.
År 2007-2008
Den senaste tiden har man spenderat vid Facebook. Kommer det komma någon ny community sajt? Eller har man blivit för gammal för sånt?

// Puss
Dagen´s blogglåt: Chalotte Perelli - Hero

Din åsikt
Postat av: Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanne

Vaaaaa?

LUNARSTORM KOMMER ALLTI VA D BÄSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eller?

2008-05-14 @ 21:11:45
Postat av: Frej the great

jasså du tycker playahead är ute? så det är därför du har alla playahead@ låtar på din mp3?;) nerd



Can i tooch?

2008-05-15 @ 17:00:49

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0