SM-GULD SM-GULD SM-GULD

Ja, vad kan jag säga den här helgen har ägt helt enkelt :D
Svenska Mästare det låter lite bra faktist ;)  Ingen ting gick på förträningen men när det verkligen gällde så satte vi det! Känslan av att gå upp och hämta en Guld medalj går nog inte riktigt att beskriva den bara finns då ochresten av dagen lever man på endorfiner.

Power tog hem 3 Guld den dagen och ett silver.Av 4 grenar.
Men Grattis till en fin fjärde plats till Rebeca och Louice i Dynamite. Fast jag fattar ju att det känns surt... Man går ju in för att vinna allt men jag kn ju säga att ni såg fina ut :)

Övrigt såg jag en rolig buss idag :) där det ska stå nummer och destenation var det fel... det stod:
EJ I Tyresö C
haha lite roligt fel :P

puss
Dagens blogg låt: Stand up - Ludacris

Din åsikt
Postat av: gööten

visste inte att du kunde såna ord som endorfiner mizz, verkar som att dina Svenska 2 lektioner lönar sig;)

mizz luktar kizz

2008-05-06 @ 16:53:06

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0