Valborg

Alex Grillmiddag
Kvällen började med en härlig middag hos Alex. Det kom rätt mycket folk dit :)
Jag lärde känna några lite annorlunda personer som iofs var grymt roliga :P Tyvärr var jag tvungen att gå vid 9 för att hinna möta Liv och Jeanette i Gullmars.

På G till Denkans Skiva

Jag anländer till Gullmars där jag får reda på att Liiv och Jeanette missat bussen.. Så jag får vänta i en halvtimme på att dem ska komma, passade på att gå upp till solariet och pissa så länge då :P tihi
Dem kommer och när vi ska gå ner i Tunnelbanan följer en tant efter mig och hon tar fram ett papper som hon låtsas dra i spärren... men eftersom jag var så seg på att gå igenom så stängs spärrarna och hon blir MOS!!! hhahah Jag kollar snett på henne och hon ba:
- Ja, juste.
Hahah vadå ja juste :p Hon var knas.
Sedan möter vi Emma och åker in för att föra på Nivå 22, det var grymt lång kö! men vi behövde inte vänta så länge  innan vi kom in :P Jag fick pröva en ny alko-läsk som hette typ ooze eller nåt grymt god och 5,6 % as bra :P
Efter det åkte vi alltså in till Denise skiva :)

Denskan´s skiva

Där träffade man alla möjliga typ: Jennifer (denise syrra), Victor, Jesper, (INTE Josef), Emilia, Sandra, Hanna.. med mera:P
Kan ju då säga att jag och Jennifer ägde Dans-golvet ;o
Åhh fy faan vad vi dansade... vi hade så jävla kul Emmaoch Liiv WOW hahah, Jeanette in rthe middel all the time ;)
Tyvärr slutade kvällen med att någon inte gillade Denise så hon fick på smällen.
Men slutet av kvällen var ändå Sibylla :)

puss
Dagen´s låt : Sir mix alot -" Baby got back "

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0