Vanlig Dag.

Aktie arbetet
Idag lämnade jag och thilda ifrån oss vårt Alktie arbete om kapphal :)
Vi behövde få VG på detta för att få ett MVG i slut betyg vilket jag tror att vi klarade :)
Men guuuuuuuuuud vad skönt det känns att fått in det! Vilket jobb med en sån liten grej! :P Fattar inte hur folk orkar ta reda på allt sånt innan dem köper en liten aktie... aja jag tycker ualf att det är as skänt :D tack Thilda!

@ Donken
Idag fick jag min första "lärling" Jerry hette han :) hur söt som helst och ville inte göra några fel :P Tyvärr kommer jag förlora honom till någon annan eftersom jag inte jobbar imorgon :/ men men jag ska ju på en dag på det gröna :D
Sedan drog jag in Jessica i DT:n och vi lyckades grymt bra faktist :D haha skit kul tiden flög iväg lixom! :)  sedan bestämmde vi oss för att ÄTA massor när vi slutat. Då prövade jag även Ahlgrens bilar som McFlurry och huuuuuuuuuur gott var inte det på en skala!!! Sååå där satt jag och Jessica i en timme och bara svullade :) Sedan gick vi hem och jg ska nu gå och lägga mig i min sköna säng så fort jag skrivit klart detta inlägg :P (måste ju vara pigg imorgon)

Hund-lydnad!
Jag märkte det för mindre än en halv timme sen.. Jag blir sur på folk som har odresserade hundar! Snälla det e väl bra att gå en kurs med sin valp eller vuxna hund så har man grunderna ialf. För det ser så tragiskt ut när "hunden är ute och går med Matten". Jag vill bara gå fram till hund ägaren och berätta hur den ska göra! men såklart gör jag inte det :P Men jag har tänkt på att dem kanske vill att jag ska hjälpa dem :) Men då får dem fråga om hjälp, fast dem vet ju inte att jag kan men spela roll....

Puss
Dagen´s Blogg låt: Jem and the Holograms- She´s got the power ;)

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0