Vissa kan dricka bättre än andra :)

Haha Igår hade jag bland den roligaste dagen på länge...

Jag, Emma, Denise och Liiv bestämmde oss för att ta i denna gång när vi gick ut :P
 Vi drog till Huset där man kände typ alla! haah as kul :D
Vi köpte en var sin drink för att sedan dansa grymt bra. Sen träffade Emma några polare till sig som vi satte oss med och dem beställde in vodka och juice så fick vi blanda våra egna drinkar :D yeeyy haha det var grymt kul! :D och jävlar vad vi rack!!! skoja inte att vi var "lite" packade , haha men men det var så grymt kul!

Sedan skulle vi åka hem och klockan var väl ungefär 3 då kan jag tänka mig...

Det börjar men att jag bestämmer mig för att åka men Amanda och Sanna tillbaka tilll Tyresö. Då träffade jag även Martin Holm.. Ojj vad länge sen det var man såg honom!  :P men gud vad OTREVLIG människan var!!! skoja inte så jävla otrevlig att man bara ville spy på honom. Men men det e hans problem  :P , Sanna och Amanda var trevliga ialf ;) 
Men när jag satt på bussen bestämmde jag mig för att jag skulle inte hinna sova om jag skulle åka ända hem och sedan till jobbet innan 7 :P så jag ringde Frej och fick sova där :D Ass shyst ;P TACK Frej :) Dock tog det as lång tid för mig att somna! och det var grymt jobbigt att gå upp dagen efter :p haha men tack vare Frej gick jg upp ialf:P haha

det vardagens blogg och låten idag är asss bra!
Linkin Park ft. Busta Rhymes - We made it

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0