Monster Jam helgen är över

Det har varit ännu en kul Monster Jam helg för mig och polarna.
Jag har inte missat en enda cross uppvisning! Dem är ju så himla coola!
Haha och jag klarade av vadet att gå fram och fixa en av killarnas nummer, inte för att jag behöver det ;) Men det var ju bara en tävling om jag vågade :P haha, säger någon att den inte tror att man vågar måste man ju bevisa att man kan! =D tihi och nu var det ju typ hela crewet som sa nde du vågar inte... Haha det kanske e lite barnsligt när folk använder omvänd psykologi men va faan det funkar :P

Detta år var det :
Grave Digger
Taz
Warwizard & Donky Kong
som körde och som vanligt vann Grave Digger de flesta tävlingarna.

Puss

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0