okej, folk fortsätter att läsa fast jag har sagt att jag ska sluta blogga :P

... då kan jag ju lika gärna fortsätta =)

Gud jag vad jag är stolt =)
på gymnastiken i skolan har vi dans. Där ska man hitta på sin egna dans i grupp. Jag sofia alexandra och thilda är i samma grupp och vi är nu klara med vår dans! Det känns as bra och jag är jätte stolt. Dock måste vi öva öva och öva för att alla ska göra :P tihi klart man får ta lite från andra...

Igår var jag på hovet och kollade på Mickor när han spelade hockeybocky. Ja, jag vet inte om dem var sådär bäst då de äldsta i laget ramlade och sedan låg kvar en halv minut utan att tänka på att det är match och att dem ska upp på engång.
Jag märkte även att jag saknar hockeymatcherna med hanviken då jag nu försökte skrika lika mycket som man gjorde då.. dock gjorde ingen annnan de....

Har inte så mycket mer att säga förutom att snön är på väg att smälta bort :(

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0