Bikram Yoga

Ordet Yoga... In ger lugn enligt mig. Känns inte som att det skulle vara någon träning alls.
Dock finns Bikram Yoga...
Denna Yoga utförs i 40 gradig värme.

Det var nog det jobbigaste jag har gjort i mitt liv! jag skojar inte, hur jobbigt det var! Jag kommer in i salen och tänker men det hät var ju inte så varmt...
Jag ligger där ett tag och väntar på att ledaren skall komma. Känner att jag börjar svettas av att inte ens rört på mig men det gjorde inte så mkt.
När klassen väl börjat blir man bara varmare och varmare. Gubben framför mig svettas så mkt att det är en FLOD ner till golvet!  
 Jag hänger med så mkt jag kan sedan börjar allt snurra och jag e tvungen att lägga mig ner. Fatta hur jobbigt det är då! Nog att jag börjar förlora min kondis men inte trodde jag att jag skulle behöva lägga mig ner när jag tränade Yoga! Det är Yoga en sport för gammla gubbar i japan! :P
Dock kommer jag att gå på fler pass måste ju se om det bara var en en gåmngs grej att jag typ blev helt lost och spy färdig :P

Pussss

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0