Cheer V(L)s Gymnastik

Jag har alltid jämfört Cheeren med gymnastiken och det går ju inte att leva upp till gymnastiken, då jag alltid älskat det. Men denna termin på cheeren har vi inte lagt ner all tid på programet utan kört gymnastik på söndagar. Jag har verkligen haft skit kul så nu behöver jag inte jämföra längre då jag får min gymnastik i cheeren =D
Dock kommer vi ju gå till baka till program träning hela veckan sen men nu har jag haft så himla kul!
Som igår då körde jag sträckt salto! Det bar inte ens meningen men då jag inte fick till armdraget när jag körde grupperad kände jag att sträckt vore bättre :P

Sååå glad... ni har säkert inte fattat vad jag pratar om i detta inlägg men det säger bara att jag älskar gymnastiken och vet att jag inte tappat allt än ;)

Jag gör en flickis :PVS

Puss

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0