Det får en att tänka...

Idag fick jag höra att en kille från Teknik hade råkat ut för en olycka och varit tvungen att amputera båda benen...
Jag vet inte exakt vad som hände eller historian innan. Men det var ett gäng som hade druckit och sedan hade denne killen blivit lämnadsjälv, på något sett sedan typ ramlat vid tåget och fått benen skadade så mycket att de var tvugna att amputera.

Det får en att tänka... Varför hände det honom? Jag fick veta vem det var och jag har ju sett honom i skolan. Undra om han kommer tillbaka till skolan. Tänk att han inte visste när han gjorde sig i ordning på kvällen att det var sissta gången han stod på sina egna ben och kollade på hur jeansen satt...
Jag vet inte vad jag ska tänka ens, det kunde lika gärna varit tex alexandra, nu kan man inte säga "säg inte så" för det kunde varit de! Det kunde varit jag! Man förstår inte att det kan hända fören det gör det.

Puss

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0