E ditt liv hektiskt?

Mitt är ialf!!!
Jag förstår inte hur man kan ta på sig så mkt  som man gör! jag vill ha en extra veckodag  =) då skulle allt gå ihop! Men för tillfället gör det inte de!
Vet inte om det här problemet bara upstår för oss som jobbar på donken där man måste jobba MINST 3 dagar i veckan men blääääääääääääääää vad mycket det är man vill göra som man inte hinner :P hemskt plus att jag har funderat på att börja på gympan igen dock skulle jag behöva skära ner på Donken då och vet inte hur dem kommer att reagera om jag en frågar :P
 Knääppisar tihi
Jaja det var ett tag sedan jag skrev och nu kom det bara klagomål men jag ska försöka hitta något kul ;) tihi För alla er som är över 18 ska ni veta att Huset fyller 6 månader i morgon så dem kommer bjuda på Tårta, godis och dricka!!!

Puss

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0