Fredag...

Vilken uuuuuuber-bra fredag! :(
Dagen börjar med att vi får tillbaka Natur B proven...
Där jag har äckel lisa som lärare.
Ex. Fråga:  Hur kommer det sig att syskon ser olika ut?
Jag svarade: Man får olika gener från föreldrarna, eller att att det blir mutationer i utvecklingen.
Jag fick nooooooll poäng på det!
Äckel lisa det var ju rätt!!!!!!!

 Sedan kommer frågan: Hur många gener har vi i kroppen?
Svaret är: 22-40 tusen gener.
Jag skriver 20- 40 tusen gener.
Gabbe skriver tusentals
Det kan vara från 1 tusen till 99 tusen säger lisa. Jaa och därför skla han faan ha fel för de!!!! Sääääämst!! men nej nej lisa ger honom rätt!!!!!

Sedan kommer Idrottslektionen där jag först får en boll i facet och sedan på tuttarna, as ont!!!
När jag sedan ska gå därifrån har någon(samuel troligtvis) haft sönder min väska!

Jag går sedan till naturen där alla äter upp mitt godis! jag bjöd vissa men man kan ju inte bara säga nej ingen får ta bla bla :P

Efter det fick jag reda på att jag måste jobba idag 17-02 så jag kna inte följa med ut när VERKLIGEN alla ska ut.
Hela gänget Denise, carro, camilla, liiv leijla.. alla dem + Emelie, jennifer, Emilia m.m båda två gängen skulle föras samman och gå till ambassadör sedan white room!  Plus att Emelie hade fixat gratis dricka vilket gör det ännu roligare när man vet att man inte pejar själv :P
Men istället ska man äckel jobba kanske e tur eftersom min dag nog skulle innehålla mer misslyckanden.
Grejen är att skulle jag säga att jag inte kan jobba till henne jag ska fylla uppför skulle jag ändå inte ha kul då jag hela tiden skulle tänka att  på att hon jobbade. Då e de lika bra att jag jobbar.

Puss på olycksdagen

Din åsikt
Postat av: jesica

ångest

2008-11-10 @ 14:33:43
Postat av: idjut!

SYND!

2008-12-01 @ 13:10:32

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0