Min familj - alkohol

Nå jag är 18 år och går ut i en princip varje helg... Dock får jag inte dricka alkohol.
Samtalet kom upp idag när vi satt i vardags rummet. Buster får dricka huuur mycket han vill, jag får inte dricka något. Då vi pratade om att han precis fyllt år och bla bla, så sa pelle men du får inte köpa på systemet och vilka blir skyldiga om polisen kommer?!?!
Jag ba: men hallå som att man inte kan få tag på sprit vart som helst?!?! Det e ju inte som att polisen inte vet om att man kan köpa sprit vart som helst!!! cp
Men ändå så fick jag det klar gjort att jag inte får dricka... känns ju lite knasigt att vara 18år och måste smyga med att man dricker :p
Då är det ju inte dags att ta fram argumentet.. om ni köper ut åt mig vet ni vad jag dricker ialf...( för annars vet jag att HB är rätt billigt) :P

Puss alla alkisar...

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0