Lördag 6 September

Det var bland det roligaste jag varit med om på länge :P

Först jobbade jag dock hla kvällen och tänkte inte gå ut eftersom jag inte slutade förnes 8. Dock fick Denise med mig ut då jag lovat att inte banga för att åka hem och sova ever again.
Så vi åker till Carro som bor i en av de finaste lägenheterna jag sett!!! En tak våning med 2 våningar och allt as fint!
 Där förar vi och tar sedan Taxi till Sence.

Kvällen börjar alltså så Fellows / Sence där vi Minglar runt lite...
Carro får i uppdrag att gå fram till en kille och krama honom bakifrån. Hon ställer upp fast att hon inte känner killen, och i utbytte får våra kill-kompisar komma in.

Efter ett tag drar Denise hem till Kisho vid detta tillfälle tänker jag okej jag drar oxå. Men i samma sekund som jag öppnar munnen säger Carro:- Du ska väl inte oxå hem?
Jag, okej nee jag ska inte hem :p och ångrar inte att jag gjorde så :P

Vi stannar ett tag Carro leker mäster- fotograf och jag mingkar i baren. Sedan kommer killen som Carro kramade fram till oss och frågar om vi ska med dem vidare. Carro frågar men Malin du ska väll joba imorgon?
Jag bryr mig inte vi kan dra, så det gör vi.

Först hamnar vi på East. Och jag måste bara säga den här killen verkar känna ALLA vi stannade vid varenda människa och hälsade! :P Tjejen i baren gav oss gratis dricka oah allt:P
 På East bestämmer vi oss för att gå på Toa. Killen säger till Carro:
-Jag kan bära dig ner för trappen =) Carro okej. Dock e inte bära och alkohol så bra tillsammans så de ramlar ner för trappen.Vkt chefen ser detta och tyckte att det var as kul :P
Men vi var tvugna att gå för de skulle stänga då.

Inte ville vi hem heller nu var det Solidaditet som gällde. Dock hade världens jobbigaste kille efter oss.. björn hete han och shit vad han va på! Han måste lära sig att läsa signaler och sluta blåsa folk i örat... inte SEXIGT! hahah
På solidaditet får vi champanj och shots.. lite för mkt dock :P Men vi Dansar i typ 5 timmar!!!  (eller nåt) Sedan hittar jag en liten trappa jag säger åt carro att vi ska gå ner. hon: - nej det e säkert en porr-klubb. jag:  men nee:p jag prövar.
Så jag gick ner först och där hittade vi ett as nice dansgolv med bra musik!
Dock hittade Björn oss :(  han hade en kompis med sig och tyckte att jag och carro skulle göra något.
Jag ba okej, det ni gör gör vi.
Björn och kompisan strular, jag och carro tar våra väskor och springer! haha ASS GARVA under hela tiden vi springer upp för trappan, carro ramlar. men vi lyckade springa ifrån dem och in på toan.

Lite senare på morgonen närvi står och dansar ser jag björn med kompis, jag tänkte : ooo nej :O
Carro kände en människa bakom baren..."vipen" så vi klämde oss in där och dansa =)

Kvällen slutade med Donken och sedan gratis taxi till gullmars för att sedan ta natt bussen hem 0630 ;)

Puss

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0