"Magiska" ögonblick

Nr.1 En sak hände för ett tag sedan som fick sina biverkningar mitt under natten så jag vaknade och grät. Då vaknar min hund som ligger en korridor OCH ett rum bort... alltså andra sidan huset och skäller. Hon kommer sedan springande till mig och lägger sig i min säng. Det som gör detta ännu mer speciellt är att hon inte ens gillar mitt rum, hon hatar det eftersom det ligger saker överallt så att hon inte kan gå :P

Nr.2 Det jag vet nu är att världens alla delar är ganska lika. Emelie pratade haromdagen med mig i telefonen och  vi pratade om "tvivel" . Hon berättar då vad som hände för "ett år sedan" och jag bara kände hur dert stämmde in hur kunde hon veta att det här var så exakt lika dant! För att sedan göra min tvivel till längtan..... <3

Love yaaaa <33

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0