Sofia 18år!

Mest lyckade lada festen ever

Sofia 18 år! Igår hade Sofia årets lada fest! huuur kul som helst om man inte räknar med att thilda råkade smocka mig rakt på snoken :P och att jag sedan skulle gå ut i buskarna... när det var mörkt och råkade gå ut i en sjö!!!! haha
I detta ögonblick kände jag att ne jag vill inte gå i blöta skor så jag gick till lebreus och lånade hans ens sko dock tyckte han inte om idén att jag skulle få ha torra skor, så han lacka och fick sedan tillbaka sin sko efter att ha hoppat runt på ett ben ett tag :P lite roligt faktist

Sedan var det ju tur att man hade musik på mobilen eftersom Sofias fina ipod tyvärr saknade Solija Boy :P Vilket vi var ett gäng som dansade till  :P Grymt kul!!! dock såg vi inte så synkade ut som vi kunde gjort utan alkoholen ;) haha

Under en annan del av kvällen lyckades Frej hälla en halv fanta flaska över mig! som smart huvet Markus hade sattit i hans hand! tänk innan vad du ger till Frej :P hhhaaha

Jaa det finns hur mkt som helst att säga om denna fest men TACK sofia! Underbar fest!!!!!!

Puss
Dagen´s låt - Crank that hoe - Solja Boy

Din åsikt
Postat av: Sofia

Wohoo Ladupartey for life :D

2008-10-02 @ 18:10:48
Postat av: ett snäpp smartare

Du glömde nämna att du spydde i en kopp

2008-12-01 @ 13:11:21

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0