americansk fotboll

Yes idag har jag varit på amerikansk fotboll. Jag och emelie blev dit bjudna av ann då hennes barn skulle spela...
Jag kommer ihåg när vi var på stadion och kollade... det var tråkigt.
Nu när vi kollade var det ju inte direkt kul heller, jag tror att det är för att man inte fattar någon ting.
-Vi trodde ju att det var SLUT när det var paus.
 -Domarna står och vevar förbrillt med armarna.
- Ingen skriker TOUCH DOWN och smäller bollen i marken.
- Dem skuter bara på det JÄTTE stora målet när dem är 3meter därifrån!  ( ändå lyckades dem missa :P )
Vi märkte bara att gästernas poäng ökade och ökade.
Sedan tog det till slut, slut och vi hade förlorat ( tydigen). Trodde att vi var bra  :P

Bara så ni vet fick jag höra att man inte får skrika touch down och smälla ner bollen i marken.... vad e då det roliga med att göra mål. Jag kommer ihåg skolgymnastiken då rugbyn då var ju det, de man såg fram emot ( på den sporten ska man inte ens göra  de!!!!! )


Se om ni hittar mig och emelie någon stans i publiken ;o


Xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0