Dagen Med Emelie

Under denna dag har jag och emelie gjort av med var sin månadslön i globen :D har dock kommit fram till att jag måste sluta med det eftersom jag typ inte får någon lön :P

Efter detta tog vi 816 till någon station och gick till bollmoravallen därifrån, Detta är ett mycket underskattat ställe!
Gud vad det är mysigt. Kommer ihåg när vi satt på läktaren i regnet. Det var också mysigt! jag ger bollmoravallen 4 M :D

Händelse:
 Emelie tappar sin glass.        Glassen Ligger på marken
-----

Emelie tar upp sin glass igen.
-

Din åsikt
Postat av: MLI

HIHI, me lööööve you <3

2009-08-24 @ 22:54:38
Postat av: MLI

HIHI, me lööööve you <3

2009-08-24 @ 22:54:47

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0