Idag åkte jag buss hem

Idag satt jag längst bak i bussen. Där jag ALDRIG sitter. För det fanns inga platser och jag mådde inte bra så behövde sitta.
Händelse:
Bussen satnnar, Killen brevid rör på sig som att han ska av.
Jag :- frågar ska du av?
Han:- Jag tar nästa.
Jag:- va? (stänger av musiken, för att se om jag hört rätt.)
HAN:- Nästa

Jag sätter på musiken.
Han: BRUDAR FATTAR ALDRIG.

jag tänkte va? vad snakar han om men låtsades om att jag inte hörde fast han typ skrek. Vad hade han menat då, att han skulle gå av efter någon spec människa? :S

Jag kan ju ha hört fel han kan ha sagt: Mludrar flatrar naldri!

Jag vet inte och i så fall vet jag inte vad han medade med dem orden.. helt obegripliga.

Xx Mizz

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0