Igår... vänner

Igår åkte jag in till stan för att träffa min kära vän Denise =)
Vi skulle ses kl 14 så jag åkte in några timmar tidigare för att uträtta lite ärenden.
Har tänkt satsa lite mer på hur jag ser ut så handlade lite smink och så.

Men jag blev klar snabbare än jag trodde plus att denise skulle få lunch en timme senare, så jag gick till hötorgs hallen för tt kolla och sofia jobbade men nej. bara hennes pojkvän som man stöte lite på ;o haha

Åkte då till Igor sport och träffade henne där. Vi hade massor att prata om och det kändes jätte skönt att ta igen lost tid :D
Pratade även med Ellie och Alexandra igår vilka jag heller inte träffat på länge jag blir bara så glad av att prata med folk som är mina vänner. Har lixom inte haft tid med det under sommaern.




Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0