läst gamla inlägg

Oj vad det finns roliga minnen. Vad jag skrev om förut kom jag lixom knappt ihåg men kan skriva lite kort om nårga här så får ni söka på dem annars.

1. "Idag igår alla dagar är roliga."
2008-05-19
Brännbollen.
Jessicas händelse: En tjej i andra laget blev bränd och Jessica skrek typ aahh haha ... Tjejen flyger på Jessica grpar henne i armen och skricker tillbaka!!!! hahahaha psyckfall!!! när Tjejen går där ifrån passar jag på att skricka : Piiiiiiinsammm!!! haha

Min : En tjej i andra laget skricker:
-satsa i hennes öga!!! (detta var då om MIG!)
Samuells första tanke: satsa? (haha gissa utvecklingen) men vad faan menade hon egentligen?, det ända jag gjorde var att stå och skricka det var ju inte direkt som att jag var en stor del av laget :P haha

Kommer ihåg denna dag oj vad jag inte kunde spela brännboll men gud vad jag hejade. Typ hela vår klass sket ju i att vinna men att förolämpa det andra laget var ju skit kul ;) Vill ha en till brännbolls dag... var hes dagen efter.

2." Kort inlägg idag"
2008-05-06
SmS med Sofia W  :)
Jag: - Hej :) har vi ingen samhäll imorgon eller har jag bara drömt det?
Sofia:- Ne vi har aldrig haft sam på onsdagar.
Jag :- Bra då drömmde jag inte bara :D

3. tack :D 2008-04-19
CP CP CP CP CP
Okey, Det finns tragiska killar och så finns det killen från tunnelbanan...
Jag, Thilda, Jessica och Anton sitter lugna och åker tunnelbanan på väg hem. En (FUL?!!?!?ASSÅ FUL!) kille går förbi, stannar, tittar på mig ,säger:
-Asså du e ful.
Jag :- Va?, Vad menare du med det?, Vad är det som e fult med mig?
- (Han knöglar ihop ansiktet) Jag vet inte, du är bara ful.
(Jag fattar ingen ting! Den här människan: blek gul-brun färjad hy, Ovårdade ögonbryn, max 1,47cm lång! säger åt mig att jag är ful? vad hade jag gjort mot honom lixom)
Människan fortsätter att tjafsa med mig och folket runt om oss på tunelbanan sitter och lyssnar.. Alla var på min sida! (vilket är förståligt)
Killarna brevid oss säger:- varför bryr ni er?
Jag:- Man kan ju inte bara sitta här och ta skit när någon utan anledning kastar ut sig nåt sånt.
Dem: - Okey, men slå ner honom bara, jag vet att du tar honom!
Jag:- Haha, "nog" att jag skulle börja slås med killen :P
En annan kille går förbi Jessica och viskar i hennes öra:
- 24millimeter
( Jag tänker inte förklara för er som inte fattar)
(SRY, att jag lämnar ut lite men vadå mitt minne blev kanske lite påverkat)


Det var några roliga inlägg :D
Läs värda för er som känner mig.
okej... 2008-05-28 / om privik rasten
Wow ( och då menar jag inte word of wardcraft ) 2008-06-02 / om att jag fick MVG i idrott


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0