Sa ju att jag hade bakat...

Yes jag bakade ju idag och för några minuter sedan smakade jag och mamma på denna fina kaka.
Det skulle ha varit sega goda Brownies...

Konversation:
( Jag hade skurit upp en bit till mig och en till mamma, jag hann ta första tuggan)
JAG:- Nej, du den här var ju inte så god.
Mamma: hahahaha, jag kan ju inte ljuga!
JAG: Varför blir det alltid misslyckat när jag ska baka?!?
Mamma: Jag vet inte men den här kan vi ju inte äta.
JAG: hahaha och den här skulle vara seg och god enligt receptet.


Den ser ju inte ens god ut :(


Din åsikt
Postat av: Lisa

Tävling i min blogg!



Just nu har jag en tävling i min blogg. Den är helt gratis och väldigt lätt att medverka i. Allt du behöver göra är att skriva att du medverkar i min tävling och länka mig. Svårare än så är det inte.



Första priset är ett flätat armband med en peace berlock. Armbandet har ett värde på 200 kr.


Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0