Counter Stirke mot STAMMA

Stamma utmanade mig på CS! Jag ba fett kul undra hur bra hon är... Hon sa ju att hon hade spelat förut...
Vi började spela och jag sköt henne på en gång! Sedan började det gå ut för lite...
Jag ba faan hon e ju fett bra. Hon skulle nog kunna slå Aland och nenad jue!

Sedan på msn när jag föreslog Playz... fick man ju reda på att det var hennes kille som satt och spelade! haha jag som trodde att det var en bra tjej jue! Hahah
Men nu måste stamma börja spela på riktigt så att vi kan bli stammisar på Playz ;O
Vi måste ägaaa! JAG  FETT TAGGAD PÅ ATT BLI BÄTTRE NU! :D



Xxx


Din åsikt
Postat av: stamma

HAHA, jaa du, fan att du nämnde de där stället =( skulle aldirg sagt att det var jag då! =( buhu!!



Men okej, ja ska lära mig och visa vad tjejer går för.. sen ska vi sitta hela nätterna och nörda oss och äta chips och cola, och sätta på oss en kateter, för toaletten lär vi ju inte hinna till?

hahah

2009-12-20 @ 22:27:28
URL: http://enjoystamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0