Glömt att uppdatera sry :P

Men nu kommer en liten uppdatering inte så lååång dock för jag måste gå och sova :P ska var apå jobbet 6 imorgon!!! :P Men måste säga att jag hade en toppen helg :D Lätt Värd helg :D

Erik vann idol.. har bara sett uttagningarna men allvarligt han var FETT mycket snyggare förra gången han sökte  :O  :D

Nu e det jobb mån, tis @ donken :)

Vi har pratat lite om lååång resa med tjejerna oxå :D fett kul jag hade fått för mig att dem inte vill åka iväg men tydloigen så hade dem pratat om det så jag tänkte kolla upp lite om olika grejer. Vad som e måsten lixom  :P så får vi ta en dag och planera..

Juste jag ligger sjukt mycket efter i Paradeise nu så måste kolla ikapp någon gång när jag e ledig... säämst eftersom det är min cs tid ;) höhöh


XXXx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0