Ja.. det blir som sagt...

... leva snålt denna januarimånad som kommer :P

Men jag har fått ass fina presenter!  så klarar mig nog på de sakerna... kanske ;)

Men har räknat och kommer typ ha 2000 att leva på, jag vet inte hur mycket jag annars drar i månaden men jag har ju lixom aldrig behövt bry mig! Men nu när jag har lagt undan för resan känns det väldigt tomt på kontot.. dock e de ju bra att jag lär mig pengars värde :D tihi
Men vet ej dock hur mycket jag kommer kunna lägga undan denna månad. Jag har dock fått hjälp av mamma på min ridräkning tuuur  :P haha 6 tusen e inte fair för en normal tonåring att behöva lägga ut per termin!  SÅ jag behövde bara lägga 4 ;) Sedan har ju emelie fått ett gymkort nu på friskis då måste jag ju oxå köpa ett så jag kan dra dit henne!!! höhö
Sedan har jag ju HSB men dem pengarna går ju ändå till min lägenhet sedan :) (på 3!) Tur att man har 3 jobb säger jag bara :D

Xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0