JULDAGEN årets utgångsdag!

Juldagen ett måste at gå ut!
Mitt sällskap för kvällen var : Emelie, Denisa & Mimmi.
Vi möte sedan upp: Micke, Ralle, Helena & Petra.
För att sedan möta upp: Daniel, Adde & linus.

Vi började kvällen hemma hos Mimmi :) med några glas vin. Sedan tog vi taxi in till Nype. Vi kände att vi var tvugna att vara där tidigt för att vara säkra att komma in då gästlistan gällde då det känns så piss att komma 1 min över :P
Så vi var där typ halv elva.

Sedan vet jag inte riktigt vad som hände men många drinkar åkte ner, jag träffa en massa gamla kompisar!!!! Det blev typ som en skiva! haha precis som förra gången på Nype. Grejen är jag har bara hört dåliga saker om Nype men båda gångerna har varit så jävla kul!

När dem stängde hände en jävla massa:P
Först kommer det fram en kille som tydligen kunde berätta allt om mitt liv! haha han hade rätt om allting, sjukt och tydligen hade vi gått i samma skola i 6-års-3:an :P knaaas.

Sedan blir jag glidtacklad av en kille som svichar ner för backen utanför. Jag faller såklart ihop och slår i knäna :P som tur var hade jag 3 snälla killar där som hjälpte mig upp ;)

Efter det drog vi till donken:
Det börjar med att jag börjar prata med någon random och helt plötsligt är jag gift men en kille från skarpäng! jag får en stor pomfrits av min make och går sedan tillbaka till adde, lebreus och dem ;)
Där slår Linus ut min stora pommes! :O hur kan man göra något sådant!
Då skrattar adde, vilket jag inte tyckte var helt rätt så jag tar hans cheese och sedan linus pommes, För att linus inte ska ta tillbaka sina pommes så slickar jag på dem. busigt :P tihih
Men dem lyckas ändå undankomma min mun!  Då hoppar killarna brevid oss in i vår omkrets och börjar prata jag får en stor pommes av en av dem. Och den andra ger mig hans stora cola :D haha
Jag får höra av daniel att jag inte är sexig när jag äter en cheese, en av killarna frågar då.. när e hon sexig då? ;)
Hahah ja värsta diskutionen drar igång och det enda jag gör är att skratta jag kunde inte mer än skratta...

Under tiden sitter linus tyst och efter allt detta vänder jag mig om då har linus min mobil och jag ser just ett sms skickas iväg! Jag ba vem skicka du till?!??!
Så var det ialf Stammas POJKVÄN! jag ba shit tänk om hon tror att jag sitter och sms:ar med hennes pojkvän??? Dock skrev linus bajs i smset så det var ju inget nasty ialf.  Jag ska då smsa och förklara att det inte var jag då kommer linus tattar fingrar och sabbar allt hela tiden... Dem måste trot att jag var ännu mer på lyset än var jag var! haha Kan ju säga att jag har pratat med stamma och hon tyckte att det var komiskt vilket det var eftersom hon inte tog det på allvar.. hahah hur hade man själv reagerat :P knassss

Sedan hadfe vi ju träffat Hannes under kvällen och då tyckte linus att det var kul att leka mig och sitta och smsa hannes dock från sitt egna nummer :P så så jävla trovärdigt kan det ju inte vara ;) Dock var jag ju ändå tvungen att redogöra att det inte var jag för hannes så skickade iväg ett litet sms när jag hade kommit hem. dock hade ungen ändå inte mitt nummer kvar så han tror väl fortfarande att det var jag... dock e jag ju inte "säker på vad jag sa". haha  knaaaaas.

Sjuk Kul var det ialf!


Xxxxxxxxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0