Sluta!


Sluta mobba Idol-eriks flickvän. Jag menar snälla det finns typ tusen grupper på facebook om denna tjej och att hon var så pinsam och att det var fel att hon var uppe.
Men nej, vadå det var hennes pojkvän, okej hon kunde låtit honom få skina lite men ändå hade erik velat stå där själv hade han knuffat iväg henne.
Nu mobbas hon av hela sverige och ja det är mobbing, Hon har ju typ fått mer uppmärksamhet än erik! Jag vet själv hur dålig jag skulle ha mått om jag var hon. Hon var bara glad för sin pojkvän och tänkte inte på att hon kunde förstöra hans image, jag e ledsen men alla gör bort sig ibland och det fattar man själv man behöver inte få höra det av alla andra. 
Så gå ur era facegrupper för att inte stödja denna mobbing och lev vidare, varför ska ni störa er på detta.


Faör övrigt vill jag säga att idol-erik kom i taxi igår i driven :D coooooooooolt han skulle bara ha en cola men föredetta idoljury medlemen Daniel var också med han skulle ha en jordgubbsshake och 3 cheese :) nu vet ni de ;) hö hö


XX

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0