Snart är det inte 2009

Hur ska vi vänja oss vid att det inte längre är 2009?!?!!?!?

1. Beach-09 var hur lätt som helst att säga! Hur ska vi lösa detta beach- 10 har inte samma klang... det kanske betyder att man inte behöver träna för beach 10 :P Så ska vi var ense om att alla rullar fram och flyter runt i vattnet i sommar?

2. Nu får 92:orna gå ut! :O Asså det e ju typ hemskt, och ja jag vet mickis du e 92:a och vill gå ut men hallå jag börjar ju typ bli gamal... dock e jag glad att det finns ställen som "typ" inte släpper in 18åringar.

3. Jag kommer inte längre kunna säga att jag tog studenten i år :( aaaaaaaaaaaaaaa. Jag blir ju typ ledsen på riktigt!



sommar-09


Xxxx



Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0