SURIG

SUR-BITCH är vad jhag var på morgonen idag :)

Jag kommer till jobbet möter glada sara :D och resten av natt-gänget.
Sedan när jag kommer in möter jag sottos. Det första människan säger är:
-vad trött du ser ut.
Jag: hållkäften.

... Jag tömer kaffehållarna.. tappar ut hälften på golvet , går därifrån... hör tejas skrika vad har hänt här?
jag: suuuuuck.
Gå dit ska sopa upp det... men det var inte så lyckat så vispar med borsten lite fram och tillbaka...
Hör sottos: Jag såg det där!
jag: mm.. (so? tänkte jag)

Sottos: Vad morgon pigg du e.
Jag skriker tillbaka: JAG E ALLTID SÅ JÄVLA GLAD!

sottos: du e så social!
Jag: akta dig, jag kommer faan slå dig.

Snacka om att jag hade alla piggar utåt! haha och sottos fortsatte bara med sitt goda morgonhumör!

Sedan när Lie kom sa han: Du ser ut som en pundare som sovit i omklädnings rummet sedan gått direkt till jobbet.
Hon: haha ja.
Snacka om att ta det bra :P

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0