Fjällen Dag 1

Igår åkte vi första dagen i backen. Jag började med brädan, dock var det något seriöst fel på den så jag böt till skidor vilket fungerade bättre :D

Klagomål: Jag förstår inte vissa saker ex. Hur kan man släppa ut sin 4-åriga dotter i en röd backe om hon inte kan åka?!?!?! då tar hon ju upp hela fucking backen?!?!?!? och vilket gör att man kan inte ta sig förbi utan att ramma henne :p jag förstår om folk blir sura på att man rammar deras barn men SLÄPP INTE NER DEM FÖR BACKAR DE INTE KLARAR AV!
 
Andra:Ploga inte upp hela fucking backen heller då blir det svårare för oss som faktist kan åka att ta sig ner proffsigt.

Undrande.... varför har dem satt alla roliga hopp i trollskogen? det blir ju knas när ungdomar vill ha kul och knattar ska lära sig åka :P
Xx MALIN :D

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0