Fjällen Dag 3

WOW jag har gjort så grymt mycket vurpor idag!!!
Haha, skoja inte jag har typ legat i backen hela dagen...

1. Jag och Mickor åkte i fun parken, jag ramlade 3 gånger på samma "grind-box".
Sedan var det 4 hinder första gången jag åkte igenom vurpa jag på nr. 1 och 4.

2. Jag lyckades fastna längst upp i sittliften  på någon slags gummimatta, så brädan ville inte därifrån då fick jag låtsas att det var limbo och åkte under liften :P och SEDAN när jag hade åkt där ifrån då stannar de liften :P

3. ROLIGASTE :P Jag "mizzbedömer" min fart när jag e på väg ner mot liften...
Jag antar att jag någon gång i backen hade rätt fart men den ökade ialf... så jag kommer fram till spärren i en jävlans fart, sträcker fram armarna så låååångt jag kan för att ta emot stötten. Jag märkte typ 3 meter innan att jag kom LITE fort.
Mirakulöst nog slår jag lätt i låren i spärren men slångas bakåt  och sedan in under spärren!!! hahah roligaste var att se tror jag , för jag var fett skraj:P
Pistvakten tittar på mig och har sett det hela sedan skrattar han bara åt mig tillsammans med pelle, patrik och mickor.
Skulle dock aldrig våga göra en repris! sjukt med tur att jag inte gjorde mig illa =D



Mamma tycker att jag ska anmäla mig till fun park tävlingen imorgon.... kanske isf måste jag klä ut mig för att slippa skämmas resten av livet.

XxXx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0