Donken

Yes idag har man lackat lite på alla invalida gäster på donken då då. Folk som ex beställer så här: <br>
-ETT HAPPYMEAL.

okej, vad vill du ha ditt happy meal.

-MILKSHAKE.

(nu har jag alltså inte fått reda på någon ting egentligen, jag vet inte vilken smak människan vill ha på sin shake jag vet inte om den vill ha hamburgare cheeseburgare eller kyklingbitar. Inte heller vet jag om den vill ha äpplen eller morötter. Men folk tycker att det e självklart att vi ska veta exakt vad dem tänker, DET GÖR VI INTE!)

Jaja alla har vi jobbiga stunder :P Cheeren börjar ju idag så min dag ljusna lite ;)

Din åsikt
Postat av: SOFICIOUS

Hahahaha!

2009-01-11 @ 16:53:03
URL: http://sofiasnya.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0