ISHOCKEY dagen

Jag och emelie skulle se mickor träna och sedan Goss match. Sedan när vi kom fram till ishallen märkte jag att min mobil var borta, vi gick tillbaka till centrum dessvärre var det en hemlös person som var vid bänken som jag hade suttit på men hon hade inte sett den. ofta tänkte emelie och ringde mobilen för att se om det ringde, dock gjorde de inte de.
Men vi ringde och ringde men inget svar..... Vi skickade sms att man kunde ringa emelie om man hittade den. Jag visste att jag hade dåligt batteri så den skulle dö snart men ändå var den inte avstängd ännu.
Efter en timme får emelie ett sms att en Micke har hittat mobilen, detta är efter att jag har fått en jätte snäll kille att fråga sina små b-kompisar om de har tagit den. :P

Matchen:
Den var as kul! Jag hade aldrig kollat på hockey om det inte hände något det är när folk lackar som det är kul att kolla! :P Jag kom oxå fram till att jag ALDRIG skulle kunna spela en hel match utan att bli match straffad finns INTE en chans att min käft skulle vara tyst :P! haha

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0