Hemma :D

Nu är jag hemma igen! :D Med GULD!!!!!!!!!!!!!

Skriver en sammamfattning av englands resan lite snabbt orkar inte mer just nu sjukt trött!

Ahhh det har varit en sjukt kul resa! oj oj oj vad jag har haft roligt =)

Ja BCA har varit sjukt kul, första dagen såg jag en sjukt duktig kille som blåste mig av stolen med sina volter :P och andra dagen var det vår tur att tävla det gick sådär men vi lede när dagen var slut :)

Nästa dag skulle vi köra igen då frågade mickis mig om jag ville köra min salto, tvekade faktist inter på svaret: hell yeah att jag ska köra ;) HAHA mentalt ögonblick.

Jag satte salton i programret oxå men de visste jag typ ;)

Efter detta åkte vi till primark där jag handlade för cirka 650 svenksa kronor och fick sååå sjukt mycket för det, orkar inte skriva allting men sjukt mycket.

Sista dagen i england åkte vi in till birningham för att shoppa ännu mer vilket vi gjorde :)

Och idag när vi åkte hem hade vi såå mycket att bära hem att vi fick sätta på oss 5miljoner tröjor ;)
xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0