Hjärtattack, nära?

Gud vad jag är stressad över allting hela tiden!
Nu vet jag inte vad jag ska jobba med i höst eftersom min ansökan om sport och aktivitet till reseledare inte hade kommit fram til tant jäveln. men cv:t såg ju jätte bra ut så söker jag i tid nästa gång ska jag nog komma in.. Jag vill ju in nu!!!!

Sedan har jag ialf bestämmt mig för att satsa på cheeren även om jag går i Falcons.
Vet ej om mina mål är realistiska men hade tänkt lära mig:
-Frivolts start rondat flickis
- Stila salto och flickis
- rondat skruv

Grejen är ju att jag har kunnat allt, föutom bakåt skruv. Vet ej om det är lika dant som fram men borde gå bra.
Sedan kunde jag ju det andra på TUMBLING ej blåvådder så får se om det fungerar.


Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0