Oj oj oj vad hände nu?

Idag åkte jag med Emelie då hon skulle göra naglar...
Detta gör tydligen fett ont enligt Emelie. Hon säger att hon börjar må illa tjejen säger att hon ska hämta vatten till Emelie.
 Medan hon är borta säger Emelie att hon måste spy jag vet inte vad jag ska säga. Tanten kommer tillbaka med vattnet.
Emelie försvinner huvet dunkar ner i bröstet och hon är okontaktbar.
Jag visste inte vad jag skulle göra jag satte tillbaka huvet rätt då åkte det bakåt i stället tanten ber mig flytta på bordet i det lilla rummet. Jag gör det medans hon lägger Emelie på golvet och skriker förbrylt till sin man att komma.
 Precis när han dyker upp vaknar emelie till
Oj vilken konstig dröm jag hade...(sa Emelie)
Vi blev alla lättade och tanten bjöd Emelie på oboj och ost mackor.

Livet går vidare, men scary!

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0