Tihi, gissa vem jag har addat på facebook ;)

Okey, nu ska jag berätta här......:
Det började på fredagen i England då jag såg en kille köra på de induviduella. Han var grym och hade den där utstrålningen som mickis och melissa talade om man blev verkligen glad av att titta på programmet! :)

Sedan vet jag inte hur men det blir värsta grejen av detta och jag vill gå fram och prata med honom men vet ju inte om han talar som alla andra i birmigham...HELT otydligt det är typ som danska för oss :P Så jag vågade inte riktigt men när han vann toe touch tävlingen fick vi reda på vad han hete.
Sedan nu när jag kom hem kan ni ju gissa vem jag addade.
och nej mickis hade fel han e sååå inte gay :P
Huuuur flirtig som helst och skit rolig att prata med :p hahah får se kanske kommer tillbaka till nästa BCA  ;)

Xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0