Denisa 19år :D

Yes idag fyller lilla denisa 19 år dock jobbar hon natt idag.
 så vi passade på igår att fira sötnosen!
Dock hade jag träning så jag åkte in lite senare och möte upp tjejerna på söderhoff.
Där träffade jag även simon säw som jag inte träffat på as lääänge! Det var tråkigt att jag inte hann prata mer med honom när vi ändå sågs. Han har förendrats mycket de senatste åren först smartskalle sedan i gymnasiet fetta pundaren! sedan igår var han faan uppklädd och såg hygglig ut.

Jaja sedan skulle vi ialf dra vidare och tänkte dra till F12 dock ser vi redan från bron att det är sjukt med mycket folk så vi tänkte WFT vi drar till klubb onsdag ;) har inte varit på hirchen sedan jag var liten :P

 Men vi åker dit jag har mjukisar över min klänning eftersom det är kallt men kommer in ändå :P haha En kille frågar om vi har vip kort emelie svarar direkt ja som en ren refleks klart man är V.I.P ;)

 Senare på kvällen går jennifer och emelie och dansar så jag e själv med tur tur duvorna denisa och micke, jag ser då killen som hade frågat om vi var VIP jag går fram till honom och frågar vad han jobbar som han säger då att han äger stället och vi börjar prata.
 han säger sedan att jag ska få ett vip kort som e speciellt och att kommer vi dit och jag har det här vipkortet får vi gratis drinkar.
Jag ba okej :P jag får kortet som e fett TUNGT jag ba wow han sa det är av stål. och det var helt guldigt och jätte fint :D DET GÄLLER ATT PRATA MED RÄTT PERSONER :D
 Dock kanske inte toxic är stället som man helst vill vara supervip på då men ialf bättre än inget amaba och stureplans ställerna har ju inte ens kort förutom speckorten för de som spenderar 342686487390164kr per natt men shit the same ni måste se mitt snygga kort :D

Senare tog vi en taxi hem som gick förbi donken där det serverades mc feast meny :D plus cheddar dip :D :D :D :D :D :D Xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0