Denisa Student + Flak

Igår tog denisa studenten oj oj oj vilken dag!

Det började med donken för mig johanna och emelie sedan drog vi oss ner till ängen där didaktus skulle springa ut!

För er som inte vet så är didaktus en babe-skola dock är Denisa den enda albanen vilket var coolt då vi var de enda med den flaggan :D
denisa landet
Dock var det inte vi som syntes mest, jag skarattade så att  jag grät när jag såg den förmodligen iranska familjen.
Det var trummor och flöjt och värska familjefesten, folk dansade och lalalalala:ade
Jag önskade att det hade varit min familj :P

Sedan var det flak time då jag lyckades smitta på och delta på denna underbara tur :D
Dock var det ett cp som vägrade lyssna så vi fick hoppa av flaket  4  gången vi åkte förbi sergel.

Sedan var det mottagning hos denisa fyllot! tihi as god mat! och myssig stäming med tårta som efterätt!

Xx mALIN


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0