Nu har även Emelie och johanna tagit studenten :D

Härliga stunder det har varit!
lite sorgligt att allt är över men ändå är det inte så hemskt som det var när man tänkte på de för ett år sedan, att man skulle gå ut... tider kommer och går visst förstår jag oxå att man får mindre vänner ju äldre man blir eftersom man inte har skolan och alla idrotter och så men tråååkigt :P

Emelies och johannas stdent blev ialf lyckad även om vädret inte var de :P
Och att flaket tog  en timme på sig att starta! cp men bad i sergel poolen gjorde dem :P nice ska jag oxå göra ... man måste ju :P
Allas mottagningar har varit bäst och alla har serverat as god mat! jag har gillat maten mer än efterätterna på alla mottagningar. tihi

Imorgon e de sista skoldagen och jag ska ge mina student presenter till tjejerna :D
xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0