Så igår då.... (den stulna bilen)

Vi hade ett urkul vattenkrig i skolan :D
Inga detaljer där :P

Det var en sådan här jag hade ( den tog jag på gatan på vägen till skolan dock använde jag den inte för min vatten flaska var bättre)
 Sedan hade vi natur b lektion i våra dyngsura kläder! haha lite roligt.

Detta är när jag har byt om inför hemresan, TORR!
När vi slutat är jag på väg till t-banan, först springer Abbe eftermig med en sopptunna med vatten,
jag skrek: inte en chans i helvetet.
(För er som inte vet är abbe världens mest störande person! )
Han kastar ialf iväg sopptunnan med vatten och missar. Jag andas ut och går vidare..
Då står självklart en ny natur-tönt där med en hink med vatten. Jag håller fram mobilen och säger: Jag har en mobil, du skulle bara våga.
Vid detta tillfälle stannar abbes bil vid oss han tar hinken...
Jag skriker att jag ska slå ner honom om han kastar vatten på mig... Och vips är mina torra kläder som på nytt tvättade.
Jag börjar springa efter abbe och han springer, då lämnar han sin bil med 2 vänner i och nyckel!
Jag satte mig då i bilen och burnade så mycket jag kunde... när jag var klar luktade det bränt som faan och mitt jobb var klart :D

 Som elli sa, tur att jag har körkort för det hade inte varit lika kul om det var hon eftersom hon inte ens kan köra bil.

 Xx Malin

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0