Agility med milano

Idag har varit en vacker dag! har precis varit på klubben med milano för att träna Agility.
Jag möter Anne och Jessicas mamma där :P Trevligt nog fyllde någon år och vi fick tårta :D

Dock säger någon att alla agility hinder har blivit stulna!
Jag kolla i förådet och de dyraste och största ligger kvar hmm. konstigt kon vara att de inte fick plats i bilen men ändå.
De jag och milano behövde öva på fanns ialf kvar och vi sprang som dårar :D
Jag hoppas att kursen fortsäter fast vissa saker har försvunnit för jag vill bli bättre!

Jag skulle vilja tävla min första tävling i slutet av sommaren om det går! Jag och millan kanske skulle klara det vem vet... om vi fortsätter att träna så här mycket ;)

Jag fick ett sms av cheeren när jag var och tränade där det stod att det var pasta patry idag, det borde jag ha räknat ut! Det är ju typ ända jag kan vara med på! blää.

inte min hund
snart är detta jag och millan ;)

XxXx Mizz

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0