Denisa´s skiva

yes idag hade denisa sin skiva på göta källare.
Även klassen skulle gå utidag vilket jag missade, dock gör inte de något.

Jag började med att mta upp emeie och johanna på bussen. nice jag behöve inte skämas eftersom vi var 3 på bussen som var utklädda. 
Sedan ville jag föra men inte dem, dock visste jag att några skulle till söderhof innan och ville gå dit för skivaor är alltid dyra. haha på vägn dit överraskase elli och johanna mig :P

Sedan stack jag själv tll göta källare där det inte fanns något stäklle att kyl ner sig på så vi drog erter typ 2 timma, då vi var sjukt varma.
vi drog tilldonken såååååååååååååå jävla gott =)

sedan tog vi bussen hem sista 875 :P och skildes åt

hemigt språk:  tc f a d rnge  ;)

xxxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0