gårdagens cheer

Ja igår var träningen jag hade väntat på hur länge som helst :p vi skulle köra gymnastik! tihi fett kul, dock vågade jag ändå typ inte köra någon ting vilket fick mig att fundera då jag alltid varit en gymnastik tjej.
Då jag inte körde blev min tränare sur på mig så jag gick in i omklädningsrummet för att vara för mig själv ett tag. Jag tänkte på att folk som typ aldrig kört flickis står där och kör, men egentligen är det rätt logiskt för jag har kört i hela mitt liv och sett många olyckor typ "Nicole incidenten" då hon bara skulle göra en enkel flickis och landade på nacken och det  blev värsta grejen med ambulans och shit.
Därför vet jag oxå att efter 2år utan flickisar så han jag inte samma muskler och då tränade vi ju 3gånger i veckan, det är en sak att köra frivoltstart flickis flickis salto när man tränar konstant, detta är oxå skillnad då vi nu kör på blåvåder och inte tumblinggolv :P Sedan vet vi ju alla att framåt e mein grej typ handvolt skruv   :P
Efter träningen pratade vår tränare med oss och sa att hon blev ledsen på oss för att inte alla körde och så. Därför skickade jag ett sms och förklarade det jag just skrev ungefär, dock fick jag inget svar vilket iofs är lite orättvist då jag förklarade att jag vet inte varför jag inte kör utan det går bara inte. Det går ändå inte att göra något åt det nu.

Men idag är det Agility med milano som gäller, vi ska äga på onsdag... vi har lite svårt med sick sak och vipp-brädan.

XxX Malin

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0