SM fredag

Idag var det SM  :D, det var det första av tre dagar.
Dock kommer jag inte att kunna vara närvarande imorgon då mamma och pelle åker till portugal och jag måste ut med milano :P Hade varit kul att se fab, five för sätter de allt så har de minesvärda RAKT i handen!

Men idga vann Eagles ialf det sista Cheer A mästerskapn. Dynamites med Louice kom 2:a det kan ha varit för att hon inte hälvsade till mig när hon hade micken utan bara till sin klack :P
Jag förstår att dynamites är ledsena men ändå hur många har en sm silvermedalj hemma.
Man är så bortskämd i cheer när man inte får guld....

Idag var ju även muttan och johannas stora dagar! sötnosarna hade sin skiva och jag kände as många av det lilla skaran som var där :P möte dessutom resten av de jag kände på vägen hem. + nu har jag jätte ont i fötterna :P


BILDER FRÅN SM KOMMER INOM NÅGRA DAGAR!!!

tips till fasionitas imorgon är det utförsäljning av WESC! det är ju alltid värt att se :D



På söndag e det min tur på SM heja på mig ;)

Xx

Din åsikt
Postat av: Mr N

Synd att jag inte kan kolla på... vorre kul att va där och se hur alla tävlande är ;)

2009-05-24 @ 01:19:48

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0