tisdag maj

Ja nu är det stressiga tider ! Allt händer, allt ska vara klart!

Idag lackade jag dessutom på donken!
Jag hade skit bråttom till cheer genrepet.... Så jag tänkte jag åker förbi Mcdonken Tyresö... STORT "mizztag"
En bil framför mig klockan är 16:43 klockan 17 skulle jag vara på genrepet.
Bilen står vid 2:an i 3 min innan den får maten..
klockan 16:46 är jag framme vid luckan, ingen hälsar på mig... klockan 16:48 kommer det fram en tjej och säger hej här är dina drickor.
Det var INTE mina drickor.. Jag ba: nej jag ska bara ha en äppeljuice...
Hon:-okej
Sedan går hon ut med holden kommer tillbaka in med samma påse och säger här är din mat.
klockan 16:53 får jag åka därifrån med min mat!

Puss

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0