Dagis

Yes idag har jag jobbat på dagiset Båten =)
Det gick jätte bra men måste säga att jag hittils har trivts bäst på Delfinen. Jag vet vart jag har dem barnen lixom  :)
Men har insett att det är ialf kul att jobba med barn, så himla nice att få erfarenhet också så kanske man slipper att utbilda sig...  :P
Nej då jag ska utbilda mig! Måste bara veta till vad.

Helt onödigt att läsa:  :P
Tänkte på det härom dagen... Jag saknar att gå i skolan. Det jag saknar och jag ska vara ärlig nu! Jag saknar att gå i ljushallen och känna folks blickar. Ja eller som när killen i 3:An kom fram till mig vid gympasalen när jag hade HOLM tröjan på mig och sa:
- Det är du som är Malin Holm va?
- Ja ( utan att bry mig )
- Du e ett hett ämne bland killarna i 3:An.
( kommer inte ihåg om det var i 1 eller 2:an detta hände.)
Men jag brydde mig inte om det då när han sa det men jag fick ju ändå värsta egobusten av de orden. Fatta att kunna gå i en skola idag och känna så :P
Jag vet det låter cp att jag skriver detta men att vara populär i skolan är något som gör att det blir kul att gå i skolan. Men det finns lixom inget som kommer likna det igen. Nu ska man lixom ha vuxit upp...
Nu låter deet kanske som att jag bara fått en komplimang i hela mitt liv men den här har lixom stannat i mitt minne. Annars går man ju bara utan att ens ge en blick.

Xxxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0