Horse show 2009

Yes jag har då jobbat på horse show i helgen men elin och josse. =)
Och alla knas killar, dem e ju för sköna asså :P
Det har varit fettttt långa pass! jobbade 8 till 23 på lördagen. Det var nice aatt ni tjejer verkligen ville ha mig ute :D tihi, började sedan 7 på donken dagen efter för att sedan sluta 4 och åka direkt till horseshow igen :P knaas jag har varit så sönder stressad att det inte e sant kunde heller inte gå från ståndet till träningen... det roliga söööndags träningen :( jag hade förberättmig för mina flickisar..  men men shit happens har jag kommit fram till :P

Händelse: Magnus samuellsson går förbi. Jag blir helt uppspelt och vill så klart ha en bild med honom....
Jag frågar elin som e fett på :D Vi springer efter bjässen som självklart går med på en bild! and here it is :D


Xxxx


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0