Man ska inte visa sig svag.

Inte för någon.
Jag ska hålla inne vilka komplex man har fö då kanske inte någon annan tänker på det.
Jag ska hålla sina familjeproblem inom famlijen.
Jag ska inte lägga mina problem på mina vänner.
Jag måste vara en stark person annars bryter världen ner mig. Det finns inte plats för svaga.
Jag vet att det är svårt men man måste.
Lägger man för mycket problem på sina vänner så försvinner dem, jag menar inte att ni inte kan komma till mig. Jag står alltid med öppna armar och lyssnar på er men jag skriver det här för att jag själv ska förstå.
Folk gillar glada personer, Jag tänker på Gustav efter hans begravning sa jag att jag skulle bli som han, den snälla personen. Jag har inte riktigt hållt mig till de. Men jag måste försöka.
<3 Jag älskar mina närmaste vänner, jag tror att ni vet de, hoppas de.
xX JAG ÄLSKAR ER Xx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0