Mizz Idé!

Lyssande Malin Skulle någon säga om den var nära mig förtillfället... Men tyvärr inte.

Jag tänkte att eftersom fler än jag kommer ha körkort denna sommar så kommer det ju bli en roadtrip!
Förutom Monster Jam. tihi
Och deversse fylle ställen tänkte jag att vi kunde åka runt landet och samla in dessa roliga vägskyltar :)
Det finns ju ett antal som har sina roliga namn =D

TYP:
Potatis
Gullunge
porrarp
Pung
Gökhem
Kåtebo
Kåtaviken

Ja dessa e bara några av många ställen där man kan undra... Hur tänkte dem nu...?

Ja, och om dessa skyltar skulle vara snodda i sommar så e det inte jag som tagit dem vill jag bara säga om någon polis skulle läsa detta ;) Kan ju säga att dessa skyltar är värda 5 tusen kr styck! Ne, det kunde man inte tro! =D


Xx



Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0